Beylikdüzü Özel Eğitim



Anasınıfından liseye kadar eğitim veren kurumumuz bu alanda öğrencilerimize en iyi öğretim desteğini sunuyor. Deneyimli ve uzman eğitim kadromuzla proje tabanlı çalışmalarımız devam ediyor. Her alanda donanımlı bir nesil yetiştirmek için eğitmenlerimizle sizleri bekliyoruz. Eğitim programımızda öğrenci merkezli yapımızla öne çıkıyoruz. Öğrencilerin yaratıcılığın geliştirilmesini ön plana çıkaran Beylikdüzü özel okulları şimdi yepyeni yapısıyla sizleri bekliyor. Anaokulumuzda öğrenciler kendilerini güvende hissediyor. Beylikdüzü anaokulları mızda çocuklarımızın tüm ihtiyaçları uzman eğitmenler tarafından karşılanıyor. Öğrencilerimize okul içi ve dışı aktivitelerde sunuyoruz. İngilizce eğitimine önem veren kurumumuz uluslararası platformlarda öğrencilerin gelişimine de katkıda bulunuyor. Öğrenciler gün içerisinde öğrenilen kavramları ders içinde tekrar ederek derslerini en iyi şekilde kavrayabiliyor. Beylikdüzü ilkokullarımızda öğrencilerimizin eğitimlerine önem veriyoruz. Çocuklarımız okul içerisinde kendilerini en iyi şekilde ifade ederek okul sürecini tamamlamaktadır.

Gelişmiş Eğitim Desteği
Kurumumuz ana okulundan lise son sınıfa kadar öğrencilere eğitim desteği verebiliyor. Özgüven, sorumluluk sahibi ve etkili iletişim yeteneğine sahip, öğrenciler yetiştirmek en büyük hedeflerimizden bir tanesidir. Beylikdüzü orta okullarımızda da öğrencilerimizin kaliteli eğitim alabilmeleri için çalışıyoruz. Sağlık bakanlığının standartlarda dersliklerimiz bulunuyor. Çocukların okul içinde hareketlerini kısıtlamadan okul zamanını en iyi şekilde geçirmelerine katkıda bulunuyoruz. Okul içerisinde tehlikelere karşı önleyici tedbirlerimizi almayı başardık. Beylikdüzü Anadolu liselerinde öğrencilerimiz eğitim dönemlerini başarılı bir şekilde tamamlamaktadır.

Comments